Jeste li sigurni da želite izvršiti ovu akciju?
Neispravna roba bit će zamijenjena!
Za upute o povratu robe obratite se našoj korisničkoj službi: info@nordblanc.hr
1. Roba se mora vratiti u roku od 30 dana od primitka.
2. Roba se ne smije nositi i mora biti pogodna za daljnju prodaju.
3. Roba mora biti zamotana u originalno pakiranje, koje se ne može oštetiti. Svaka upotreba zaštitne trake, natpisa, naljepnica, rupa, prljavštine, masti, vlage itd., smatra se oštećenjem ambalažnog materijala.
4. Isprobajte robu u čistom i suhom unutarnjem okruženju, jer se vaša pritužba ili zahtjev za zamjenu robe može podmiriti samo ako je roba čista, neoštećena, neoprana, suha i s originalnim naljepnicama.
5. Isprobajte kupljene cipele na čistoj i suhoj površini, primjerice kod kuće na tepihu, podnim pločicama itd. Ako odlučite vratiti robu ili podnijeti pritužbu, a potplati pokazuju znakove hodanja ili (iako neznatne) istrošenosti, vaša pritužba se ne može prihvatiti. Kutija je dio proizvoda, a u slučaju povrata robe ili zamjene čak i kutija mora biti čista i u dobrom stanju kao i cipele unutar nje.
6. Ako se utvrdi da je vraćena roba oštećena na način koji ne može biti uzrokovan njenom proizvodnjom (ogrebotine, mrlje, otkinuti zatvarači itd.), ista roba će vam biti vraćena po vašoj cijeni.
Prije nego što se odlučite za podnošenje prigovora, pažljivo pročitajte Pravilnik za Prigovor, gdje ćete pronaći sve podatke potrebne za podnošenje prigovora te formulacije svih prava i obveza prodavatelja i kupca.
Jeste li sigurni da želite izvršiti ovu akciju?